Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN - Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pompa wody FEBI BILSTEIN 29669

148,00 zł z VAT
Materiał wirnika pompy wodyMetal Materiał uszczelnieniaGuma MateriałOdlew aluminiowy Liczba skrzydeł7 Ciężar [kg]0,686 Dla numeru OE06E 121 018 D Jednostka: szt. Kod: 29669 Producent części: FEBI BILSTEIN
Wysyłka od ręki! ?

Pompa wody FEBI BILSTEIN 44195

259,00 zł z VAT
Materiał wirnika pompy wodyMetal Materiał uszczelnieniaGuma MateriałOdlew aluminiowy Liczba skrzydeł7 Ciężar [kg]0,79 Dla numeru OE059 121 008 J Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniem Jednostka: szt. Kod: 44195 Producent części: FEBI BILSTEIN
Wysyłka od ręki! ?

Auto części zamienne Febi Bilstein

Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...

Szukaj cześci FEBI BILSTEIN

Zamienne części samochodowe do Audi A4 IV

Audi A4, produkowany od 1994 roku, był od zawsze jednym z najpopularniejszych aut swej generacji i jednocześnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów w historii niemieckiego producenta. Dotychczas z linii produkcyjnej zjechało ponad 6 mln egzemplarzy modelu A4. Czwarta generacja A-czwórki pojawiła się w 2007 roku podczas frankfurckiego salonu samochodowego. Audi A4 czwartej generacji to samochód osobowy klasy średniej zaliczany do segmentu D premium. Samochód o oznaczeniu B8 ...
Szukaj części do Audi A4 B8 (8K2)
Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...

Sprawdź Moduł zarządzania temperaturą