Wybierz model samochodu marki Fiat
- 125 (125_) (1968.10-1973.10)
- 126 (126_) (1987.09-1996.06)
- 127 (127_) (1981.12-1983.05)
- 131 (131_) (1981.04-1983.12)
- BARCHETTA (183_) (1995.04-2005.05)
- BRAVA (182_) (2000.10-2001.10)
- BRAVO I (182_) (2000.10-2001.10)
- COUPE (175_) (1998.04-2000.08)
- CROMA (154_) (1993.06-1996.08)
- DUCATO Autobus (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Autobus (244_) (2004.04-2006.07)
- DUCATO Skrzynia (280_) (1988.01-1990.08)
- DUCATO Skrzynia (290_) (1989.03-1994.03)
- GRANDE PUNTO (199_) od 2010.09
- IDEA (350_) od 2009.03
- MAREA (185_) (2001.01-2002.05)
- MAREA Weekend (185_) (2001.01-2002.05)
- MULTIPLA (186_) (2008.11-2010.06)
- PANDA (141_) (1995.02-2004.07)
- PUNTO (176_) (1997.04-1999.09)
- PUNTO (188_) (2007.08-2012.03)
- PUNTO Van (176_) (1996.09-1999.09)
- SCUDO Autobus (220_) (2004.01-2006.12)
- SCUDO Platforma / podwozie (270_, 272_) od 2011.05
- SCUDO Skrzynia (220_) (2002.12-2006.12)
- STILO (192_) (2005.05-2006.11)
- STILO Multi Wagon (192_) (2005.03-2008.08)
- STRADA pick-up (178_) od 2010.10
- TALENTO Autobus (290_) (1989.03-1994.03)
- ULYSSE (179_) (2003.05-2006.08)
- ULYSSE (220_) (2000.09-2002.08)
- UNO (146_) (1994.11-2000.08)
Auto części zamienne Akron- Malo
Na rynku motoryzacyjnym Malo funkcjonuje od późnych lat czterdziestych. Z bogatym asortymentem podzespołów samochodowych, który jest jednym z najbardziej kompletnych na włoskim rynku, części firmy Malo zajmują wiodące miejsce wśród producentów części zamiennych. W ofercie znajduje się obecnie ponad 35.000 auto części, a firma, która posiada centralę w Mediolanie zdążyła stworzyć 14 punktów strategicznych, ułatwiających dystrybucję ...
Zamienne części samochodowe do Fiata
Oferta modeli Fiata jest bardzo bogata i zróżnicowana. Podobnie jest z naszą ofertą części do Fiata, w której znajdują się produkty posiadające niezbędne atesty oraz homologacje, potwierdzające ich wysoką jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz ochrony środowiska naturalnego. Wszystkie auto części ...
Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli ...