Wybierz typ samochodu marki CADDY III Nadwozie Pełne/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH)
- 2.0 SDI 70KM
- 1.9 TDI 75KM
- 1.6 TDI 75KM
- 1.4 75KM
- 1.4 80KM
- 2.0 TDI 85KM
- 2.0 TDI 4motion 85KM
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 102KM
- 1.6 BiFuel 102KM
- 1.6 TDI 102KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.9 TDI 4motion 105KM
- 1.9 TDI 105KM
- 2.0 EcoFuel 109KM
- 2.0 TDI 4motion 110KM
- 2.0 TDI 110KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 16V 4motion 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 TDI 170KM
Artykuły powiązane
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy
- Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
- Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?
Auto części zamienne Metelli
Firma Metelli powstała w 1962 roku we Włoszech. W 1970 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło produkcję elementów silnika, a niespełna pięć lat później produkcję hydraulicznych komponentów układu hamulcowego oraz sprzęgła. W wyniku licznych fuzji z innymi przedsiębiorstwami asortyment firmy szybko poszerzał się. Stopniowo wprowadzano nowe rozwiązania i linie produkcyjne.
Obecnie Metelli Group zajmuje się produkcją między innymi wysokiej jakości ...
Części samochodowe do VW Caddy III Nadwozie pełne/minivan trzeciej generacji
Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych ...