Linki i cięgna STELLOX - Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Części samochodowe do VW Passata B3-B4
W 1988 roku niemiecki koncern Volkswagen rozpoczął produkcję trzeciej generacji modelu Passat noszącą nazwę B3. W przeciwieństwie do poprzednich wersji nowy Passat charakteryzował się okrągłymi kształtami – Volkswagen postanowił odejść od kwadratowych, kanciastych elementów. Volkswagen Passat B3 był pierwszym modelem z całej serii, dostępnym na całym świecie pod jedną nazwą. W 1990 roku auto trafiło do sprzedaży w Ameryce Północnej. Podobnie jak w przypadku innych ...
Szukaj części do Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I)
Linka hamulca ręcznego, postojowego - cięgno
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że niesprawność układu hamulcowego to już nie drobna usterka, lecz poważne niebezpieczeństwo na drodze. Dotyczy to każdego rodzaju hamulca samochodowego, również ręcznego. Zerwana linka hamulca ręcznego może nie wpływa w tak dużym stopniu na jazdę, co hamulec podstawowy, lecz w momencie postoju auta może zaważyć o bezpieczeństwie zarówno zaparkowanego pojazdu, jak i innych aut i osób znajdujących się w ...