Korek spustowy oleju NPS - Citroën C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne NPS
Nippon Pieces Services jest dystrybutorem części zamiennych do pojazdów produkcji azjatyckiej. Na rynku motoryzacyjnym firma obecna jest od 1993 roku, dostarczając części samochodowe NPS do wszystkich krajów na całym świecie. Siedziba i magazyn centralny firmy znajdują się we Francji, natomiast placówki zlokalizowane są w Belgii, Hiszpanii, Portugalii i Norwegii. Produkty opatrzone marką NPS są przeznaczone do montażu przede wszystkim w ...
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.