Korek spustowy oleju CORTECO - Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi GT (KT11, KT1E, KT1N)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju CORTECO 407711S

7,00 zł z VAT
Średnica wewnętrzna [mm]16,3 Średnica zewnętrzna [mm]22 MateriałMiedz Grubość [mm]2 Rodzaj połączeniaOpakowanie konturowe Jednostka: szt. Kod: 407711S Producent części: CORTECO

Korek spustowy miski olejowej CORTECO 220100S

11,00 zł z VAT
Długość [mm]15,5 Wymiar gwintuM 16 x 1,50 x 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierscieniem uszczelniającym Rozmiar klucza8 x 8 Rodzaj połączeniaOpakowanie konturowe Jednostka: szt. Kod: 220100S Producent części: CORTECO

Auto części zamienne Corteco

Corteco to młode przedsiębiorstwo założone w 1996 roku. Firma zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji. Corteco wchodzi w skład grupy Freudenberg, która znana jest z dostarczania szeregu zastosowań w zakresie oryginalnego wyposażenia. Tworzenie części o podobnych specyfikacjach daje gwarancję, że części zamienne Corteco nie odstępują jakościowo od podzespołów seryjnie ...

Szukaj cześci CORTECO

Części samochodowe do Renault Laguna III Grandtour trzeciej generacji

Samochody z nadwoziem typu kombi to idealne rozwiązanie dla rodzin z dziećmi. Duża przestrzeń bagażowa, spore wnętrze oraz wygoda sprawiają, że są to idealne auta na rodzinne wyjazdy wakacyjne. Nadwozia typu kombi dostępne są u niemalże wszystkich producentów samochodów. Również Renault od dawna oferowało swoim klientom samochody w tym segmencie. Jednym z najbardziej popularnych, wręcz kultowych modeli była Laguna. Obecnie jest to nieco zapomniany model tej marki ze względu ...
Szukaj części do Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1)
Korki miski olejowej - spustu oleju

Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.

Korek spustowy w ...

Sprawdź Korek spustowy oleju