Korek spustowy oleju ACKOJA - Subaru FORESTER (SF_) 2.0 S Turbo AWD (SF5)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:   
z 1

Korek spustowy miski olejowej ACKOJA A63-0018

25,00 zł z VAT
Kształt łba sruby / nakrętkiZewnętrzny szesciokątny Wymiar gwintuM20 x 1,5 Gwint zewn. [mm]M20 x 1,5 Rozmiar klucza19 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierscieniem uszczelniającym PowierzchniaOcynkowany Lokalizacja w auciePo stronie silnika Ilość montowana w aucie1 Długość gwintu [mm]14 Skok gwintu [mm]1,5 Wysokość opakowania [cm]2,5 Głębokość opakowania [cm]2,6 Jednostka: szt. Kod: A63-0018 Producent części: ACKOJA

Auto części zamienne ACKOJA

ACKOJA to marka dostarczająca części zamienne do samochodów japońskich oraz koreańskich koncernów. O doskonałej jakości oferowanych produktów świadczy fakt, że część z nich przeznaczona jest na pierwszy montaż, czyli są to części OE. Produkty dostarczane przez ACKOJA kojarzone są przez klientów z doskonałą jakością oraz starannością wykonania. Nowoczesne rozwiązania oraz technologie wykorzystywane przez producenta zapewniają trwałość i zadowolenie każdego ...

Szukaj cześci ACKOJA

Zamienne części samochodowe do Subaru Forester I

Subaru Forester był początkowo zaliczany do samochodów kompaktowych typu crossover, a od trzeciej generacji wskoczył już do klasy średniej wielkości SUV-ów (segment I). Produkcja Forestera rozpoczęła się w 1997 roku, a zapoczątkowała ją premiera w 1995 roku modelu Streega Concept. Inspiracją do stworzenia tego modelu był dostępny wyłącznie w Japonii uterenowiony wariant Subaru Imprezy. Jak podaje producent, nazwa „Forester” oznacza „mieszkańca lasu”. Pierwsza ...
Szukaj części do Subaru FORESTER (SF_)
Korki miski olejowej - spustu oleju

Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.

Korek spustowy w ...

Sprawdź Korek spustowy oleju