Wybierz model samochodu marki Ssangyong
- ACTYON I od 2006.10
- KORANDO (KJ) (2002.01-2006.06)
- KORANDO Cabrio (KJ) (2002.01-2006.06)
- KYRON od 2006.11
- MUSSO (FJ) (2003.04-2006.08)
- MUSSO SPORTS od 2004.08
- REXTON / REXTON II (GAB_) (2011.03-2013.04)
- RODIUS I od 2007.07
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?
- Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?
- Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Auto części zamienne Nipparts
Nipparts to prywatna firma motoryzacyjna założona w 1981 roku w Holandii. W obszarze działania przedsiębiorstwa jest produkcja i dystrybucja części samochodowych do aut japońskich oraz koreańskich na terenie Europy. Od 2003 roku Nipparts wchodził w skład Sator Holding, które w późniejszym czasie zostało przejęte przez firmę LKQ.
Sator wraz z marką Nipparts to wiodący dystrybutor dla rynku części zamiennych w Holandii, Belgii, Luksemburgu oraz ...
Zamienne części samochodowe do SsangYong
Samochody marki SsangYong to przede wszystkim pojazdy funkcjonalne i tanie w eksploatacji oferowane głównie z nadwoziem typu crossover, SUV, pickup oraz minivan. Przygotowaliśmy dla Ciebie bogatą gamę auto części do SsangYong, posiadających tą samą specyfikę techniczną, którą stosuje się podczas produkcji komponentów na linii ...
Koło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.
Koła ...