Koło pasowe TRICLO - Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi 180 RXH
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Triclo
Triclo to hiszpański producent części samochodowych, który rozpoczął swoją działalność już w 1947 roku. W pierwszych dekadach działalności firma sprzedawała auto części jedynie na rynku hiszpańskim. Działając na niewielką skalę, tworząc części z zaledwie kilku kategorii produktowych, producentowi wystarczała jedna, niewielka fabryka. Jednak już w latach 70. XX wieku konieczne było przeniesienie produkcji do większego obiektu. Natomiast w latach 90. XX wieku, kiedy ...
Części samochodowe do Peugeot 508 Kombi I pierwszej generacji
Peugeot 508 to model, który miał pogodzić fanów modelu 407 i 607. Natomiast Peugeot 508 SW to wersja kombi tego modelu. Peugeot 508 SW I, czyli pierwsza generacja modelu, pojawił się w produkcji w 2010 roku. Części Peugeot 508 SW I to podzespoły w pewnym stopniu bazujące na elementach wykorzystanych we wspomnianych modelach. Natomiast jeśli chodzi o podwozie, auto części Peugeot 508 SW I to w głównej mierze elementy z Citroena C5, ponieważ auto powstało na bazie płyty ...
Szukaj części do Peugeot 508 SW I (8E_)