Wybierz typ samochodu marki CLIO III (BR0/1, CR0/1)
- 1.5 dCi 64KM
- 1.5 dCi 65KM
- 1.2 16V 65KM
- 1.5 dCi 68KM
- 1.5 dCi 75KM
- 1.2 16V 75KM
- 1.2 16V Hi-Flex 75KM
- 1.2 16V 78KM
- 1.5 dCi 82KM
- 1.5 dCi 86KM
- 1.5 dCi 88KM
- 1.6 16V 88KM
- 1.4 16V 98KM
- 1.2 16V 101KM
- 1.5 dCi 103KM
- 1.5 dCi 106KM
- 1.6 16V 112KM
- 1.6 16V GT 128KM
- 2.0 16V 139KM
- 2.0 16V Sport 197KM
- 2.0 16V Sport 200KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do Renault Clio III trzeciej generacji
Clio to jeden z najbardziej popularnych modeli tego francuskiego producenta. Małe, miejskie auto, skierowane głównie do kobiet zrobiło ogromną furorę w całej Europie. Clio pierwszej i drugiej generacji stanowiło znakomitą alternatywę dla bardzo znanych, niemieckich samochodów. Ciekawa i wyróżniająca się na tle innych stylistyka Renault mogła się podobać i z pewnością zwracała na siebie uwagę. Sukces powtórzyła również trzecia generacja Clio.
Produkcja modelu ...
Szukaj części do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1)
Koła zębate i zębatki silnika
Koła zębate stanowią czynne elementy przekładni zębatej. W skład pojedynczego koła zębatego wchodzi wieniec zębaty, piasta koła zębatego oraz łącznik, który łączy wieniec oraz piastę. W kołach zębatych o małych rozmiarach, a co za tym idzie również o niewielkiej liczbie zębów nie stosuje się łączników – mechanizm ten nie ...