Wybierz model samochodu marki Citroën
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (2011.01-2011.12)
- BERLINGO MULTISPACE (B9) od 2017.09
- BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) od 2018.01
- BERLINGO Platforma / podwozie (B9) od 2014.12
- C-ELYSEE (DD_) od 2018.05
- C1 (PM_, PN_) (2005.06-2014.09)
- C2 (JM_) (2006.10-2009.12)
- C2 ENTERPRISE (JG_) (2006.09-2009.12)
- C3 I (FC_, FN_) (2008.09-2009.12)
- C3 II (SC_) od 2015.04
- C3 PICASSO (SH_) od 2013.01
- C3 Pluriel (HB_) od 2004.04
- C4 GRAND PICASSO I (UA_) (2009.07-2013.08)
- C4 I (LC_) (2007.09-2008.07)
- C4 I sedan (2010.04-2012.11)
- C4 II (NC_) (2015.02-2017.12)
- C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) (2009.07-2013.08)
- C4 coupe (LA_) (2006.10-2007.12)
- C5 I (DC_) (2001.05-2004.08)
- C5 I Break (DE_) (2003.09-2004.08)
- C5 III (RD_) od 2015.03
- C5 III Break (RW_) od 2015.03
- C6 (TD_) (2009.06-2010.12)
- DS3 (SA_) (2014.10-2015.06)
- DS3 kabriolet (2014.03-2015.07)
- DS4 (NX_) (2012.08-2015.07)
- EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) (2000.05-2002.07)
- JUMPY (U6U_) (2000.04-2006.12)
- JUMPY (VF7) (2010.07-2016.03)
- JUMPY Platforma / podwozie (2011.07-2016.03)
- JUMPY Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) (2000.11-2006.10)
- JUMPY Skrzynia (2010.07-2016.03)
- JUMPY Skrzynia (BS_, BT_, BY_, BZ_) (2002.01-2006.10)
- NEMO Nadwozie pełne/minivan (AA_) od 2016.02
- NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) od 2010.10
- SAXO (S0, S1) (2001.07-2004.04)
- SAXO Hatchback van (S3_) (2001.07-2003.06)
- XSARA (N1) (2003.01-2005.03)
- XSARA Break (N2) (2003.01-2005.08)
- XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_) (2000.09-2005.03)
- XSARA PICASSO (N68) (2005.06-2006.09)
- XSARA coupe (N0) (2003.01-2005.03)
- XSARA nadwozie zamknięte / kombi (1999.06-2005.08)
- ZX (N2) (1996.09-1997.10)
- ZX Break (N2) (1996.06-1998.02)
- ZX Nadwozie pełne / liftback (N2) (1994.07-1997.06)
Artykuły powiązane
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy
- Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
Auto części zamienne Moog
Moog to amerykańska firma produkująca części zamienne, głównie do układów kierowniczych oraz układów zawieszenia samochodów osobowych. Przedsiębiorstwo może pochwalić się bogatą, niemal stuletnią historią. Założyciele firmy czyli bracia Hubert Prater Moog oraz Shulman Alva Moog zainteresowali się inwestycją w branżę motoryzacyjną przypadkowo. W 1917 roku zostali oni pozbawieni pracy w związku z zamknięciem rodzinnego sklepu zajmującego się sprzedażą ...
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Guma stabilizatora łączy drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Tuleje gumowe mają za zadanie wytłumić wibracje, które pochodzą od zawieszenia i tym samym wyciszyć pracę stabilizatora. Ich wybicie powoduje pojawienie się drażliwego „stukotu”, a także wyraźnie pogarsza funkcjonalność stabilizatora poprzez utratę stałego oparcia.
Awarie gum stabilizatora
Uszkodzone gumy stabilizatora nie mają dużego wpływu na jakość ...