Elementy mocujące stabilizatora RTS - Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI
Artykuły powiązane
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy
- Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
Auto części zamienne RTS
Grupa RTS jest jedną z najbardziej konkurencyjnych firm na niezależnym rynku części zamiennych. Przedsiębiorstwo zostało założone dokładnie 21 października 1983 roku, a produkcję części rozpoczęto na początku roku 1984. Grupa RTS powstała w wyniku połączenia firm RTS S.A. oraz Sutoki. Obecnie jest ona podzielona na trzy części – dwa zakłady zlokalizowane są w Mendero, a ich łączna powierzchnia wynosi ponad 10 500 metrów kwadratowych. Pracuje tam 230 ...
Zamienne części samochodowe do VW
Volkswagen to współczesny gigant motoryzacyjny, który może się pochwalić bardzo szeroką ofertą samochodów, z których wiele odniosło spektakularny sukces rynkowy. Niemieckie samochody to przede wszystkim precyzja wykonania i wysoka jakość wykończenie, jednak i one wymagają odpowiedniego serwisowania i konserwacji. Posiadamy największą ...
Stabilizator to element występujący w każdym współczesnym zawieszeniu samochodowym. Stabilizator zawieszenia to sprężysty, odpowiednio ukształtowany pręt zamocowany do ruchomych elementów prowadzących koło. Mocowanie stabilizatora może być bezpośrednie lub za pomocą odpowiednich łączników. Elementów mocujących stabilizatora jest kilka.
Stabilizator w samochodzie
Stabilizator zawieszenia to pręt, którego sprężystość przydaje ...