Wybierz model samochodu marki Dacia
- DOKKER Express Nadwozie pełne/minivan od 2019.06
- DOKKER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (KE_) od 2019.08
- DOKKER pick-up od 2018.08
- DUSTER (HM_) od 2021.05
- DUSTER (HS_) (2013.10-2018.01)
- DUSTER Nadwozie pełne/SUV (2015.06-2018.01)
- LODGY (JS_) od 2015.04
- LOGAN (LS_) od 2010.07
- LOGAN EXPRESS (FS_) (2010.05-2012.12)
- LOGAN II od 2018.05
- LOGAN MCV (KS_) (2010.05-2013.06)
- LOGAN MCV II od 2018.10
- LOGAN pick-up (US_) (2010.01-2013.08)
- SANDERO od 2011.07
- SANDERO II od 2021.01
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Mintex
Marka Mintex jest własnością grupy TMD Friction, jednego z największych producentów okładzin ciernych na świecie. Historia grupy TDM Friction sięga roku 1879, kiedy w Szkocji powstało przedsiębiorstwo Scandinavian Belting Ltd., które z biegiem lat przekształciło się w firmę Mintex. Pierwszy sukces marki odnotowano w 1910 roku, dostarczono wówczas pierwsze okładziny cierne do seryjnej produkcji Forda Mondeo T z silnikiem o mocy 20,2 KM. W ...
Zamienne części samochodowe do Dacia
Samochody marki Dacia zalicza się do tzw. klasy aut niskich kosztów. Nie oznacza to jednak, że producent zastosował wyłącznie niskiej jakości auto części do Dacia, które wpływają na bezpieczeństwo użytkowania swoich aut. Wręcz przeciwnie. Duża popularność oraz wysokie zapotrzebowanie na samochody tej marki ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...