Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 III (JASM, JBSM) (2000.02-2002.10)
- 2 (DY) (2003.02-2007.06)
- 3 (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 (BL) (2010.09-2013.05)
- 3 sedan (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 sedan (BL) (2011.09-2014.09)
- 5 (CR19) (2005.02-2010.05)
- 5 (CW) od 2010.07
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne FTE
FTE Automotive jest wiodącym, międzynarodowym producentem elementów układu hamulcowego oraz części sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. W 1954 roku rozpoczęto produkcję i dystrybucję części do hamulców hydraulicznych. W 1970 roku firma po raz pierwszy wzięła udział w Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Niespełna pięć lat później rozpoczęto seryjną produkcję sprzęgieł. Wraz z rozwojem firmy uruchamiano nowe linie ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...