Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych DELPHI - Fiat PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) DELPHI SS21333-12B1

59,00 zł z VAT
Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Liczba aktywnych styków2 z przodu Jednostka: szt. Kod: SS21333-12B1 Producent części: DELPHI

Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych DELPHI LX0354

67,00 zł z VAT
Ilość8 z przodu Jednostka: szt. Kod: LX0354 Producent części: DELPHI

Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych DELPHI LX0343

70,00 zł z VAT
Ilość10 z tyłu Jednostka: komplet Kod: LX0343 Producent części: DELPHI

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) DELPHI SS20596

98,00 zł z VAT
Rodzaj czujnikaAktywny czujnik Liczba aktywnych styków2 Długość kabli735 Jednostka: szt. Kod: SS20596 Producent części: DELPHI

Auto części zamienne Delphi

Delphi od ponad stu lat opracowuje części samochodowe przeznaczone do seryjnej produkcji pojazdów oraz na rynek części zamiennych. Firma jest stałym partnerem 25 czołowych producentów samochodowych, wykorzystujących części Delphi na tzw. "pierwszy montaż". Zatrudnienie w koncernie znajduje ponad 100 tysięcy pracowników w 270 ośrodkach i 24 centrach konstrukcyjnych ulokowanych w 32 krajach całego świata. 

Firma Delphi jest jednym z liderów w zakresie ...

Szukaj cześci DELPHI

Sprawdź ofertę części do Fiata Panda

Fiat Panda drugiej generacji (Fiat 169) pojawił się na rynku samochodowym w 2003 roku. Samochód ten jest zdobywcą tytułu Samochodu Roku 2004 i błyskawicznie podbił serca kierowców, dając koncernowi Fiata spore zyski. Konkurencją dla włoskiego auta są m.in.: Ford Fiesta, Dacia Logan. Panda II dostępna była w wersji hatchback (5 drzwi) – w przeciwieństwie do pierwszej wersji miejskiego auta (Fiata Pandy 141a) produkowanej w latach 1980 – 2004, która miała tylko 3-drzwiowe ...
Szukaj części do Fiat PANDA (169_)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych