Wybierz typ samochodu marki A7 Sportback (4GA, 4GF)
- 3.0 TDI quattro 190KM
- 1.8 TFSI 190KM
- 3.0 TDI 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.8 FSI 204KM
- 3.0 TDI quattro 204KM
- 2.8 FSI quattro 204KM
- 3.0 TDI 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 218KM
- 3.0 TDI 218KM
- 3.0 TDI quattro 239KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 2.0 TFSI quattro 249KM
- 2.0 TFSI 252KM
- 2.0 TFSI quattro 252KM
- 3.0 TDI quattro 272KM
- 3.0 TFSI quattro 300KM
- 3.0 TFSI quattro 310KM
- 3.0 TDI quattro 313KM
- 3.0 TDI quattro 320KM
- 3.0 TDI quattro 326KM
- 3.0 TFSI quattro 333KM
- S7 quattro 420KM
- S7 quattro 450KM
- RS7 quattro 560KM
- RS7 performance quattro 605KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne TRW
TRW to firma tworząca aktywne systemy bezpieczeństwa - układy kierownicze, układy hamulcowe oraz układy zawieszenia z przeznaczeniem do samochodów osobowych. Firma produkuje jedne z najlepszych na świecie części samochodowe TRW o czym świadczy między innymi liczba osób pracujących dla koncernu przekraczająca 65 tysięcy pracowników w ponad 200 zakładach na całym świecie. Łączna sprzedaż w roku 2011 przekroczyła 16 miliardów ...
Części samochodowe do Audi A7 Sportback I pierwszej generacji
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...