Wybierz typ samochodu marki A4 B5 (8D2)
- 1.9 TDI 75KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.6 100KM
- 1.6 102KM
- 1.9 TDI 110KM
- 1.9 TDI quattro 110KM
- 1.8 quattro 115KM
- 1.9 TDI 116KM
- 1.8 115KM
- 1.9 TDI quattro 116KM
- 1.8 125KM
- 1.8 quattro 125KM
- 2.6 139KM
- 2.5 TDI 150KM
- 1.8 T 150KM
- 2.6 150KM
- 2.6 quattro 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 1.8 T quattro 150KM
- 2.4 quattro 163KM
- 2.4 163KM
- 2.4 165KM
- 2.4 quattro 165KM
- 2.8 174KM
- 2.8 quattro 174KM
- 1.8 T 180KM
- 1.8 T quattro 180KM
- 2.8 190KM
- 2.8 quattro 190KM
- 2.8 193KM
- 2.8 quattro 193KM
- S4 quattro 265KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne TRW
TRW to firma tworząca aktywne systemy bezpieczeństwa - układy kierownicze, układy hamulcowe oraz układy zawieszenia z przeznaczeniem do samochodów osobowych. Firma produkuje jedne z najlepszych na świecie części samochodowe TRW o czym świadczy między innymi liczba osób pracujących dla koncernu przekraczająca 65 tysięcy pracowników w ponad 200 zakładach na całym świecie. Łączna sprzedaż w roku 2011 przekroczyła 16 miliardów ...
Części samochodowe do Audi A4 B5
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...