Wybierz typ samochodu marki 5 Sedan (E60)
- 520 d 150KM
- 520 d 163KM
- 525 d 163KM
- 520 i 170KM
- 520 i 170KM
- 525 d 177KM
- 523 i 177KM
- 520 d 177KM
- 523 i 190KM
- 525 i 192KM
- 525 d 197KM
- 525 xd 197KM
- 525 d xDrive 197KM
- 525 xi 218KM
- 525 i xDrive 218KM
- 525 i 218KM
- 530 d 218KM
- 525 xi 218KM
- 525 i 218KM
- 530 d 231KM
- 530 i 231KM
- 530 xd 231KM
- 530 d xDrive 235KM
- 530 xd 235KM
- 530 d 235KM
- 530 xi 258KM
- 530 i 258KM
- 530 i 272KM
- 530 xi 272KM
- 535 d 272KM
- 530 i xDrive 272KM
- 535 d 286KM
- 540 i 306KM
- 545 i 333KM
- 550 i 367KM
- M5 507KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Remsa
Remsa to światowej sławy producent części układu hamulcowego dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma założona została ponad czterdzieści lat temu i od tego czasu jej historia staje się pasmem sukcesów, doskonalenia i rozwoju technologicznego, który umieścił przedsiębiorstwo w gronie czołowych producentów klocków hamulcowych na rynku europejskim.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i chcąc sprostać wymogom rynku motoryzacyjnego Remsa stawia na rozwój, badania ...
Części samochodowe do BMW 5 E60
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...