Wybierz typ samochodu marki OCTAVIA II Combi (1Z5)
- 1.4 75KM
- 1.4 80KM
- 1.6 102KM
- 1.6 MultiFuel 102KM
- 1.6 LPG 102KM
- 1.6 TDI 4x4 105KM
- 1.9 TDI 105KM
- 1.9 TDI 4x4 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 2.0 TDI 4x4 110KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 FSI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 2.0 TDI 16V 136KM
- 2.0 TDI 16V 4x4 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 TDI 4x4 140KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 FSI 150KM
- 2.0 FSI 4x4 150KM
- 1.8 TSI 152KM
- 1.8 TSI 4x4 152KM
- 1.8 TSI 4x4 160KM
- 1.8 TSI 160KM
- 2.0 TDI RS 170KM
- 2.0 TFSI 200KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne NK
NK jest niemiecką firmą, która zajmuje się produkcją i dystrybucją części samochodowych na rynek motoryzacyjny. Przedsiębiorstwo powstało w 1991 roku i dzięki swojemu szybkiemu rozwojowi obecnie jest w czołówce dostawców części zamiennych w Niemczech. Szeroka oferta producenta skierowana jest do właścicieli samochodów osobowych, dostawczych, użytkowych. W katalogach firmy znajdziemy części samochodowe NK do układu hamulcowego. Wśród ...
Części samochodowe do Skody Octavia II Combi
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...