Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych MOBILETRON - Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 1.8 (CX3A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MOBILETRON AB-JP196

Długość [mm]1015 Ilość biegunów2 oś tylna strona prawa Kod: AB-JP196 Producent części: MOBILETRON

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MOBILETRON AB-JP191

Długość [mm]920 Ilość biegunów2 oś przednia, z lewej Kod: AB-JP191 Producent części: MOBILETRON

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MOBILETRON AB-JP208

Długość [mm]940 Ilość biegunów2 oś przednia, z prawej Kod: AB-JP208 Producent części: MOBILETRON

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MOBILETRON AB-JP192

Długość [mm]1005 Ilość biegunów2 oś tylna strona lewa Kod: AB-JP192 Producent części: MOBILETRON

Auto części zamienne Mobiletron

Mobiletron to firma, która pojawiła się na rynku już w 1928 roku Jednak na rynek motoryzacyjny, części Mobiletron zostały wprowadzone dopiero w 1982 roku. Niemniej jednak ok. 40 lat doświadczenia w branży zasługuje na uznanie. Części samochodowe Mobiletron to elementy elektroniczne. Specjalizacją firmy jest produkcja układów sterowania silnikiem. Ponadto ważne linie produkcyjne stanowią części odpowiadające za bezpieczeństwo kierowcy. Należy tu zaliczyć m.in. czujniki ...

Szukaj cześci MOBILETRON

Części samochodowe do Mitsubishi Lancer VIII Sportback ósmej generacji

Mitsubishi Lancer to samochód osobowy klasy kompaktowej zaliczany do niższej klasy średniej (segment C). Auto było produkowane pod wieloma nazwami od 1973 roku. W 2016 roku zakończyła się produkcja ostatniej generacji tego modelu. Kompaktowy sedan japońskiego koncernu Mitsubishi był pierwszym samochodem tej marki, który trafił do masowej sprzedaży w Europie. Początkowo był tylko czterodrzwiową odmianą modelu Colt. Jego popularność otworzyła Lancerowi drzwi, tworząc ...
Szukaj części do Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych