Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych MINTEX - Audi A8 D3 (4E2, 4E8) S8 quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Śruba tarczy hamulcowej MINTEX TPM0008

10,00 zł z VAT
Długość [mm]16,1 Wymiar gwintuM6x1 MateriałStal PowierzchniaChrom-(VI)-wolna pasywacja Kształt łba sruby / nakrętkiWewnętrzny Torx Ilość2 Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułuTPM1000 z przodu Jednostka: szt. Kod: TPM0008 Producent części: MINTEX

Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych MINTEX MBA1610

69,00 zł z VAT
System hamulcowyLucas Ciężar [kg]0,041 Długożć opakowania [cm]18,5 Szerokość opakowania [cm]1 Wysokość opakowania [cm]1,2 z tyłu Jednostka: szt. Kod: MBA1610 Producent części: MINTEX

Auto części zamienne Mintex

Marka Mintex jest własnością grupy TMD Friction, jednego z największych producentów okładzin ciernych na świecie. Historia grupy TDM Friction sięga roku 1879, kiedy w Szkocji powstało przedsiębiorstwo Scandinavian Belting Ltd., które z biegiem lat przekształciło się w firmę Mintex. Pierwszy sukces marki odnotowano w 1910 roku, dostarczono wówczas pierwsze okładziny cierne do seryjnej produkcji Forda Mondeo T z silnikiem o mocy 20,2 KM. W ...

Szukaj cześci MINTEX

Sprawdź ofertę na części do Audi A8 D3

Audi A8 D3 jest drugą wersją "A-ósemki", której produkcję rozpoczęto w 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji – A8 D2 – zmieniło się nadwozie. Samochód nabrał dynamicznych i bardziej wyrazistych kształtów, został też powiększony w związku z zastosowaniem nowej płyty podłogowej Volkswagen Group D3. Mając na myśli bezpieczeństwo w drugiej generacji Audi A8 zastosowano dwustopniowe poduszki powietrzne i aktywne zagłówki znajdujące się na przednich fotelach. ...
Szukaj części do Audi A8 D3 (4E2, 4E8)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych