Wybierz typ samochodu marki KLASA C (W203)
- C 200 CDI 102KM
- C 200 CDI 116KM
- C 200 CDI 122KM
- C 180 129KM
- C 220 CDI 136KM
- C 180 Kompressor 143KM
- C 220 CDI 143KM
- C 220 CDI 150KM
- C 200 Kompressor 163KM
- C 200 Kompressor 163KM
- C 270 CDI 170KM
- C 240 170KM
- C 200 CGI Kompressor 170KM
- C 240 4-matic 170KM
- C 230 Kompressor 192KM
- C 230 204KM
- C 320 218KM
- C 320 4-matic 218KM
- C 320 CDI 224KM
- C 280 4-matic 231KM
- C 30 CDI AMG 231KM
- C 280 231KM
- C 350 4-matic 272KM
- C 350 272KM
- C 32 AMG Kompressor 354KM
- C 55 AMG 367KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne LPR
Firma LPR Brakes powstała w 1952 roku we Włoszech. W pierwszych latach swojej obecności na rynku LPR był niewielkim zakładem specjalizującym się w produkcji hydraulicznych komponentów układów hamulcowych na potrzeby wyposażenia oryginalnego. Niespełna dwadzieścia lat później warsztat ten przerodził się w światowej sławy producenta producenta tworzącego części samochodowe LPR, w tym przede wszystkim części układu ...
Części samochodowe do Mercedesa W203
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...