Wybierz model samochodu marki Citroën
- C5 III (RD_) od 2015.03
- C5 III Break (RW_) od 2015.03
- C6 (TD_) (2009.06-2010.12)
- DS4 (NX_) (2012.08-2015.07)
- DS5 (2013.11-2015.07)
- EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) (2000.05-2002.07)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne LPR
Firma LPR Brakes powstała w 1952 roku we Włoszech. W pierwszych latach swojej obecności na rynku LPR był niewielkim zakładem specjalizującym się w produkcji hydraulicznych komponentów układów hamulcowych na potrzeby wyposażenia oryginalnego. Niespełna dwadzieścia lat później warsztat ten przerodził się w światowej sławy producenta producenta tworzącego części samochodowe LPR, w tym przede wszystkim części układu ...
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...