Wybierz model samochodu marki Hyundai
- ACCENT I (X-3) (1995.12-2000.01)
- ACCENT sedan (X-3) (1995.10-2000.01)
- LANTRA I (J-1) (1990.10-1995.11)
- PONY (X-2) (1989.12-1991.07)
- PONY / EXCEL sedan (X-2) (1992.12-1994.09)
- S COUPE (SLC) (1992.04-1996.05)
- SONATA III (Y-3) (1996.08-1998.06)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Jurid
Niemiecka firma Jurid zajmuje się tworzeniem najwyższej jakości części przeznaczonych do układu hamulcowego samochodów. Od 2000 roku Jurid wraz z firmą Bendix wchodzi w skład koncernu Honeywell, który dostarcza części samochodowe Jurid zarówno na potrzeby rynku części zamiennych jak i do oryginalnego wyposażenia pojazdów. Według danych koncernu nawet co trzeci fabrycznie nowy samochód wyposażony jest w elementy układu hamulcowego ...
Zamienne części samochodowe do Hyundai
Samochody marki Hyundai to najczęściej auta bardzo dobrej jakości, stosunkowo niedrogie i w pełni funkcjonalne. Pozwala im to skutecznie konkurować z innymi wiodącymi producentami samochodów na współczesnym rynku motoryzacyjnym. Dla wszystkich właścicieli pojazdów Hyundai przygotowaliśmy bogatą ofertę części do samochodów ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...