Wybierz model samochodu marki Lancia
- DELTA III (844_) (2011.07-2014.08)
- MUSA (350_) (2010.11-2012.09)
- YPSILON (312_) od 2020.03
- YPSILON (843_) (2010.11-2011.12)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Facet
Facet to włoska firma produkująca wysokiej jakości części Facet, która rozpoczęła działalność w 1946 roku. Przedsiębiorstwo projektuje, dystrybuuje i produkuje na własną rękę zamienne części samochodowe do pojazdów silnikowych dla prawie wszystkich wiodących marek samochodowych. Koncern Facet obecny jest w wielu krajach całego świata poprzez różne kanały sprzedaży.
Technologie wykorzystywane do produkcji są heterogeniczne. Pośród ...
Zamienne części samochodowe do Lancia
Lancia to historia światowej motoryzacji. Lancia to królowa sportów motorowych w latach 70. i 80. XX wieku. W końcu, Lancia to jeden z symboli włoskiej myśli technicznej oraz niebanalnej stylistyki, która zachwycała i zachwyca nadal miliony motomaniaków. Niestety, Lancia to obecnie jedynie marka lokalna, która funkcjonuje jeszcze wyłącznie na rynku ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...