Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych ESEN SKV - Hyundai COUPE II (GK) 1.6 16V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) ESEN SKV 06SKV311

61,00 zł z VAT
Napięcie [V]12 Lokalizacja w aucieZ przodu Długość [mm]935 Ciężar [kg]0,19 Tryb pracyElektryczny Ilość biegunów2 Rodzaj wtyczkiŻeński Kolor wtyczkiCzarny z prawej, z przodu Jednostka: szt. Kod: 06SKV311 Producent części: SKV GERMANY

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) ESEN SKV 06SKV340

69,00 zł z VAT
Napięcie [V]12 Lokalizacja w aucieZ przodu Długość [mm]1130 Ciężar [kg]0,17 Tryb pracyElektryczny Ilość biegunów2 Rodzaj wtyczkiMęski Kolor wtyczkiCzarny z przodu, z lewej Jednostka: szt. Kod: 06SKV340 Producent części: SKV GERMANY

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) ESEN SKV 06SKV341

71,00 zł z VAT
Napięcie [V]12 Lokalizacja w aucieZ przodu Długość [mm]1130 Ciężar [kg]0,18 Tryb pracyElektryczny Ilość biegunów2 Rodzaj wtyczkiMęski Kolor wtyczkiCzarny z prawej, z przodu Jednostka: szt. Kod: 06SKV341 Producent części: SKV GERMANY

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) ESEN SKV 06SKV310

73,00 zł z VAT
Napięcie [V]12 Lokalizacja w aucieZ przodu Długość [mm]950 Ciężar [kg]0,20 Tryb pracyElektryczny Ilość biegunów2 Rodzaj wtyczkiŻeński Kolor wtyczkiCzarny z przodu, z lewej Jednostka: szt. Kod: 06SKV310 Producent części: SKV GERMANY

Części samochodowe do Hyundaia Coupe 2 (GK) drugiej generacji

Hyundai Coupe to samochód sportowy o nadwoziu kompaktowego coupe zaliczany do klasy kompaktowej (segment G). Był produkowany przez południowokoreańską marką Hyundai w latach 1996 – 2008.   Model Coupe to bezpośredni następca i spadkobierca techniczny modelu S-Coupe. Samochód charakteryzowała ciekawa, niespotykana w innych produkowanych wówczas w tym segmencie autach stylistyka, co zapewniło mu sporą popularność rynkową. Powstały trzy generacje Coupe, jeśli liczyć ...
Szukaj części do Hyundai COUPE II (GK)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych