Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych CHAMPION - Bmw 3 Sedan (E30) M3 EVO II 2.5

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik zużycia klocków hamulcowych CHAMPION WWI201

22,00 zł z VAT
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]1 System hamulcowyAte Rodzaj połączeniaTorba Długość złącza ostrzegawczego [mm]265 Długożć opakowania [cm]19 Szerokość opakowania [cm]5 Wysokość opakowania [cm]1,6 Jednostka: szt. Kod: WWI201 Producent części: CHAMPION

Czujnik zużycia klocków hamulcowych CHAMPION FWI201

Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]1 System hamulcowyAte Rodzaj połączeniaTorba Długość złącza ostrzegawczego [mm]265 Długożć opakowania [cm]19 Szerokość opakowania [cm]5 Wysokość opakowania [cm]1,6 Kod: FWI201 Producent części: CHAMPION

Auto części zamienne Champion

Marka Champion należy do znanej amerykańskiej firmy Federal-Mogul Corporation założonej w 1899 roku przez J. Howard Muzzyego i Edwarda F. Lyona jako Muzzy-Lyon Company. W Polsce Federal-Mogul przejęty został przez gorzycki zakład przemysłowy WSK Gorzyce, zajmujący się wyrobem tłoków, sworzni i felg.

Champion jest jednym z największych i najbardziej cenionych marek na świecie, z doświadczeniem ...

Szukaj cześci CHAMPION

Części samochodowe do BMW 3 II Sedan E30 drugiej generacji

BMW 3 oznaczony kodem E30 to druga generacja popularnej serii 3, znana głównie pod postacią sedana. Części BMW 3 sedan II zaczęto produkować w 1982 roku. Produkcja została zamknięta w roku 1994. Pojazd od początku istnienia był zaliczany do klasy aut średnich, choć w praktyce wiele elementów wyposażenia sugeruje wyższą kategorię. Model BMW 3 E30 wyróżnia się klasycznym i ponadczasowym designem, który do dzisiaj przyciąga uwagę miłośników motoryzacji. Model ...
Szukaj części do Bmw 3 (E30)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych