Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych AUTOMEGA - Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) AUTOMEGA 150042210

50,00 zł z VAT
Długość kabli70 Ilość biegunów2 z prawej, oś tylna strona lewa Jednostka: szt. Kod: 150042210 Producent części: AUTOMEGA

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) AUTOMEGA 150041410

50,00 zł z VAT
Długość kabli70 Ilość biegunów2 z prawej, oś tylna strona prawa Jednostka: szt. Kod: 150041410 Producent części: AUTOMEGA

Osłona tarczy hamulcowej AUTOMEGA 210035810

93,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony MateriałBlacha stalowa Jednostka: szt. Kod: 210035810 Producent części: AUTOMEGA

Osłona tarczy hamulcowej AUTOMEGA 210035910

93,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej MateriałBlacha stalowa Jednostka: szt. Kod: 210035910 Producent części: AUTOMEGA

Auto części zamienne Automega

Automega to jeden z czołowych członków grupy Dello. Od 1992 roku przedsiębiorstwo Automega znane jest z produkcji wysokiej jakości części zamiennych, przeznaczonych do pojazdów wielu typów i marek. Części samochodowe Automega charakteryzują się znakomitym stosunkiem ceny do jakości.

Wszystkie części firmy Automega spełniają wymagane standardy jakości i bezpieczeństwa. Wykonane są z wysokiej jakości materiałów, dzięki ...

Szukaj cześci AUTOMEGA

Części samochodowe do Audi A5 I pierwszej generacji

Audi to jeden z tych producentów, którzy bardzo dobrze radzą sobie w zakresie projektowania i produkowania modeli z wielu różnych segmentów. Audi ma w swoim portfolio świetne, rodzinne kombi, sedany, SUVy, ale również auta sportowe. Doskonałym przykładem modelu, który aspiruje do miana auta sportowego, jest Audi A5 w wersji Coupe. Audi A5 pierwszej generacji to bardzo odważny krok w wykonaniu Audi. Auto miało za zadanie konkurować z samochodami sportowymi, a jednocześnie być ...
Szukaj części do Audi A5 (8T3)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych