Wybierz typ samochodu marki A6 C7 (4G2, 4GC)
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.0 TDI 177KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 1.8 TFSI 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.8 FSI quattro 204KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.8 FSI 204KM
- 3.0 TDI quattro 204KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 3.0 TDI 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI hybrid 211KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 3.0 TDI 218KM
- 3.0 TDI quattro 218KM
- 2.0 TFSI 220KM
- 2.8 FSI quattro 220KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 2.0 TFSI quattro 249KM
- 2.0 TFSI quattro 252KM
- 2.0 TFSI 252KM
- 3.0 TDI quattro 272KM
- 3.0 TFSI quattro 300KM
- 3.0 TFSI quattro 310KM
- 3.0 TDI quattro 313KM
- 3.0 TDI quattro 320KM
- 3.0 TDI quattro 326KM
- 3.0 TFSI quattro 333KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Vemo
VEMO to marka niemieckiej firmy VIEROL AG zajmującej się produkcją podzespołów na potrzeby rynku części zamiennych. Firma VIEROL AG obecna jest na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Natomiast znacznie młodsza marka VEMO została zarejestrowana nie tak dawno, bo w 1998 roku. Na potrzeby marki VEMO zadecydowano wybudować specjalistyczny warsztat w Oldensburgu, którego powierzchnia wynosi 2 400 metrów kwadratowych.
Oferta części VEMO ...
Części samochodowe do Audi A6 C7
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...