Wybierz typ samochodu marki KLASA G (W463)
- 300 GD 113KM
- 350 Turbo GD 136KM
- G 270 CDI 156KM
- 300 GE 170KM
- G 300 TD 177KM
- G 350 CDI 211KM
- G 320 215KM
- G 350 CDI 224KM
- G 320 CDI 224KM
- 500 GE 241KM
- G 350 d 245KM
- G 500 296KM
- G 55 AMG 354KM
- G 500 388KM
- G 55 AMG 476KM
- G 55 AMG 500KM
- G 55 AMG 507KM
- G 63 AMG 544KM
- G 63 AMG 6x6 544KM
- G 65 AMG 612KM
- AMG G 65 630KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Prasco
Włoska firma Prasco rozpoczęła swoją działalność w 1988 roku jako dystrybutor zderzaków i innych metalowych części nadwozia, a także sprzętu oświetleniowego do samochodów. Główna siedziba firmy znajduje się w miejscowości Leini w Torino, prowincji Piemontu. Dodatkowo, placówka firmy zlokalizowana jest w Niemczech, skąd produkty dystrybuowane są do krajów Europy Północnej. Firma Prasco szybko zyskała status lidera w dystrybucji części ...
Zamienne części samochodowe do Mercedesa
Samochody Mercedes to od zawsze synonim luksusu i niezawodności. Auta niemieckiego producenta to doskonałe pojazdy, które wymagają najwyższej jakości auto części do Mercedesa. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba do utrzymania swojego pojazdu w nienagannym stanie technicznym. Wszystkie ...
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...