Wybierz typ samochodu marki Peugeot 308 I (4A_, 4C_) (2007.09 - 2016.12)
Szerzej o Peugeot 308
Samochód osobowy klasy kompaktowej, przynależący do segmentu C. To pierwszy samochód nowej generacji Peugeotów nazywanych według symbolu X08. Zaprezentowany w 2007 roku na wrześniowym salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie.
Produkcja pierwszej generacji 308-ki przypada na lata 2007-2013. Projekt wpadł w ręce Stephana Peureuxa, który stylistyką postanowił nawiązać do poprzednika, modelu 307. Początkowo w ofercie francuskiej marki model 308 pojawił się w wersjach 3- i ...
Szukaj części do Peugeot 308 I (4A_, 4C_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zestawy do konwersji sprzęgła, przezbrajania
Koło dwumasowe to element układu przeniesienia napędu umieszczony pomiędzy jednostką napędową a skrzynią biegów. Jest ono odpowiedzialne za tłumienie drgań generowanych przez silnik. Koło zamachowe to element magazynujący energię oraz ściśle współpracujący z rozrusznikiem samochodu. W wielu przypadkach właściciele aut decydują się na przezbrojenie dwumasowego koła zamachowego na jednomasowe koło zamachowe w swoim pojeździe. ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?