Wybierz typ samochodu marki Audi A4 B8 (8K2) (2007.08 - 2015.12)
- 1.8 TFSI 120KM
- 2.0 TDI 120KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.8 TFSI quattro 160KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 1.8 TFSI 170KM
- 1.8 TFSI quattro 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TDI 177KM
- 2.0 TFSI flexible fuel 180KM
- 2.0 TFSI flexible fuel quattro 180KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.0 TFSI quattro 180KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 220KM
- 2.0 TFSI 220KM
- 2.0 TFSI 224KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 3.2 FSI quattro 265KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- S4 quattro 333KM
Zamienne części samochodowe do Audi A4 IV
Audi A4, produkowany od 1994 roku, był od zawsze jednym z najpopularniejszych aut swej generacji i jednocześnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów w historii niemieckiego producenta. Dotychczas z linii produkcyjnej zjechało ponad 6 mln egzemplarzy modelu A4. Czwarta generacja A-czwórki pojawiła się w 2007 roku podczas frankfurckiego salonu samochodowego.
Audi A4 czwartej generacji to samochód osobowy klasy średniej zaliczany do segmentu D premium. Samochód o oznaczeniu B8 ...
Szukaj części do Audi A4 B8 (8K2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej
Przekładnia kierownicza daje możliwość zamiany obrotu kolumny na ruch przekładni kierowniczej do przodu. Innymi słowy, rola całego mechanizmu ogranicza się do zapewnienia zwojom kierownicy możliwości zamieniania się w niezbędne ruchy prętów oraz kół. Przekładnia kierownicza stanowi istotny element w budowie każdego współczesnego auta, który pozwala utrzymać wskazany kierunek poruszania się auta. Narażony jest on jednak na uszkodzenia mechaniczne, a chroni go ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?