Wybierz typ samochodu marki Volvo XC60 II (246) (od 2017.03)
- D3 150KM
- D4 163KM
- D4 190KM
- T4 190KM
- D4 AWD 190KM
- B4 Mild-Hybrid 197KM
- B4 Mild-Hybrid 197KM
- B4 Mild-Hybrid AWD 197KM
- D4 Polestar 200KM
- D4 Polestar AWD 200KM
- T4 Polestar 210KM
- B5 Mild-Hybrid AWD 235KM
- D5 AWD 235KM
- D5 Polestar AWD 240KM
- T5 AWD 249KM
- 2.0 B5 Mild-Hybrid 249KM
- 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD 249KM
- T5 250KM
- B5 Mild-Hybrid AWD 250KM
- T5 AWD 250KM
- B5 Mild-Hybrid 250KM
- T5 Polestar AWD 253KM
- T6 Plug-In Hybrid AWD 253KM
- T5 Polestar 253KM
- T5 AWD 254KM
- T5 254KM
- T5 Polestar AWD 261KM
- B6 Mild-Hybrid AWD 299KM
- T6 AWD 310KM
- T6 AWD 320KM
- T6 Polestar AWD 326KM
- T8 Hybrid AWD 334KM
- T6 Polestar AWD 334KM
- T8 Hybrid Polestar AWD 334KM
- T6 Plug-In Hybrid AWD 349KM
- T8 Hybrid AWD 390KM
- T8 Hybrid Polestar AWD 405KM
- T8 Hybrid AWD 405KM
- T8 Hybrid AWD 407KM
- T8 Hybrid AWD 456KM
Części samochodowe do Volvo XC60 II drugiej generacji
Produkcja Volvo XC60 rozpoczęła się w 2008 roku i trwa do dziś. Pierwsza generacja Volvo XC60 została zaprezentowana podczas Detroit Motor Show 2007. Natomiast samochód produkcyjny został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Genewie wiosną 2008 roku. Sportowy charakter Volvo XC60 podkreślały relingi dachowe, a wysoka sylwetka, duże koła i nadkola świadczyły o jego solidności. W 2013 roku Volvo XC60 pierwszej generacji zostało zmodyfikowane. Podczas gdy linie nadwozia i ...
Szukaj części do Volvo XC60 II (246)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia