Wysprzęglik centralny Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) (2010.09 - 2022.05) 2.0 BiTDI pick-up 163KM, 120kW (2010.09 - 2012.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 26
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić
Dane techniczne Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI
Marka:
Vw
Model(typ):
AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B)
Produkcja od:
2010.09
Moc silnika [kW]:
120
Moc silnika [KM]:
163
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1968
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
pick-up
CDCA
2010.09