Tulejki korbowodu Fiat CROMA (154_) (1985.12 - 1996.12) 1900 Turbo D i.d. liftback 94KM, 69kW (1992.11 - 1996.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Fiat CROMA (154_) 1900 Turbo D i.d.
Marka:
Fiat
Model(typ):
CROMA (154_)
Produkcja od:
1992.11
Produkcja do:
1996.12
Moc silnika [kW]:
69
Moc silnika [KM]:
94
Pojemność oficjalna [ccm]:
1929
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1929
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Katalizator:
bez katalizatora
Rodzaj pojazdu:
liftback
154 D1.000
1992.11
1996.12