Tuleja ślizgowa sprzęgła Audi A4 B6 (8E2) (2000.11 - 2005.12) 1.9 TDI sedan 130KM, 96kW (2000.11 - 2004.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 7
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI
Marka:
Audi
Model(typ):
A4 B6 (8E2)
Produkcja od:
2000.11
Produkcja do:
2004.12
Moc silnika [kW]:
96
Moc silnika [KM]:
130
Pojemność oficjalna [ccm]:
1896
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1896
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
sedan
AVF,AWX
2000.11
2004.12