Śruby głowicy Honda CR-V IV (RM_) (od 2012.01) 2.2 i-DTEC AWD (RE6) SUV 150KM, 110kW (2012.10 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Honda CR-V IV (RM_) 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Marka:
Honda
Model(typ):
CR-V IV (RM_)
Produkcja od:
2012.10
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2199
Pojemność litry:
2.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
N22B4
2012.10