Prowadnica zaworu oraz uszczelki Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) (1983.02 - 1991.10) 1.3 S (135GL) coupe 58KM, 43kW (1984.09 - 1990.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 7
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 S (135GL)
Marka:
Skoda
Model(typ):
RAPID (120G, 130G, 135G)
Produkcja od:
1984.09
Produkcja do:
1990.12
Moc silnika [kW]:
43
Moc silnika [KM]:
58
Pojemność oficjalna [ccm]:
1280
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1280
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
135/8
1984.09
1990.12