Osprzęt elektryczny silnika Opel CAMPO (TF0, TF1) (1987.08 - 2002.06) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW (1994.08 - 1996.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 91
Sortuj:
Widok:
z 4
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16)
Marka:
Opel
Model(typ):
CAMPO (TF0, TF1)
Produkcja od:
1994.08
Produkcja do:
1996.09
Moc silnika [kW]:
72
Moc silnika [KM]:
98
Pojemność oficjalna [ccm]:
2254
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2254
Pojemność litry:
2.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
pick-up
4 ZD1,4 ZD1
1994.08
1996.09