Kierownica i jej części składowe Kia OPTIMA (FSGDS6B) (od 2010.01) 2.0 CVVT Hybrid sedan 190KM, 140kW (2012.12 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Sposoby renowacji kierownicy. Czy lepiej jest wymienić obszycie koła kierownicy, czy może zdecydować się na nowy pokrowiec?
Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
Dane techniczne Kia OPTIMA (FSGDS6B) 2.0 CVVT Hybrid
Marka:
Kia
Model(typ):
OPTIMA (FSGDS6B)
Produkcja od:
2012.12
Moc silnika [kW]:
140
Moc silnika [KM]:
190
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1999
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik benzynowy / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
sedan
2012.12