Dodatkowe informacje o Zestaw montażowy rury wydechowej 07005 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Materiał: | Metal |
Ciężar [kg]: | 0,308 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.Z. Meist | AZMT-40-010-2271 |
A.Z. Meist | AZMT-40-010-2519 |
ACEMARK | 331146 |
ASSO | 99.3019 |
AUTOGEM | CEG84 |
AUTOGEM | CSC77 |
AUTOGEM | EFK118 |
Aslyx | AS-200962 |
BOSAL | 251-235 |
BOSAL | 256-234 |
CAUTEX | 01.0870 |
DRIVE | DP1310.15.0353 |
DRIVE | DP1310.16.0063 |
EBERS | 12.201.98 |
ELRING | 751.324 |
ERNST | 496520 |
FA1 | 118-901 |
FARE SA | 2180 |
FARE-CO | 2180 |
FARE-MX | 2180 |
FARE-RCH | 2180 |
FEBI | 7005 |
HJS | 82 11 1734 |
JPG | 1121701210 |
KLARIUS | 410231 |
KLARIUS | VAG18AA |
KLOKKERH | 251-235 |
KLOKKERH | 256-234 |
KM GERMANY | 029 0016 |
KM GERMANY | 29 0016 |
KRAFT AUTO | 0530070 |
KRAFT AUTO | 0590010 |
MEC-DIESEL | 602055 |
METALCAUCH | 02779 |
PLYOM | P010870 |
QH TALBROS | 410231 |
QH TALBROS | 430216 |
QH TALBROS | VAG18 |
SEAT | 161 298 115 |
STC | T402779 |
SWAG | 99 90 7005 |
TOPRAN | 102 539 |
TTC | 07.39.002 |
VAICO | V10-1819 |
VW | 161 298 115 |
WILMINK | WG1194779 |
WILMINK | WG2225854 |
alp | ALP-000962 |
Dowiedz się więcej:
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?
Opinie o Zestaw montażowy rury wydechowej 07005 FEBI BILSTEIN
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zestaw montażowy rury wydechowej 07005
Rury wydechowe
Rura wydechowa to ostatnia, wylotowa część układu wydechowego. Jej zadaniem jest bezpieczne odprowadzenie spalin z układu na zewnątrz. Zwykle rura wydechowa składa się z dwóch odcinków, pomiędzy którymi znajduje się tłumik. Zadaniem tłumika jest rzecz jasna przede wszystkim ograniczenie hałasu towarzyszącego wydychaniu powietrza z układu.
Każda część układu wydechowego jest narażona na uszkodzenia, ze względu na wyjątkowo trudne warunki pracy. Wysoka temperatura, częste jej wahania, wilgoć oraz ciągły kontakt z zanieczyszczeniami skracają żywotność poszczególnych części układu wydechowego. Dlatego też elementy te muszą być zawsze wykonywane z najbardziej wytrzymałych materiałów. Rura wydechowa to konstrukcja metalowa, najczęściej stalowa. Wzmocniona stal gwarantuje odporność na działanie niebezpiecznych czynników chemicznych, a także dobrze znosi wysokie temperatury. Specjalna powłoka cynkowa przeciwdziała natomiast powstawaniu korozji. Ponadto, wytrzymała stal zapobiega uszkodzeniom mechanicznym, na które rura wydechowa jest wyjątkowo narażona ze względu na zewnętrzne ulokowanie tej części układu.
Pomimo wykorzystania najlepszych materiałów, bardzo prawdopodobne, że prędzej czy później rura wydechowa ulegnie uszkodzeniu. Może dojść do jej pęknięcia lub stopienia którejś części rury. Spośród wymienionych powyżej czynników do uszkodzenia rury najczęściej prowadzi wysoka temperatura. W pierwszym odcinku rury wydechowej spaliny mogą osiągać temperaturę nawet ponad 300 stopni Celsjusza. Dalej spada ona do około 200 stopni, co jednak nadal jest bardzo wysoką wartością. Ponadto, zagrożeniem dla sprawnego odprowadzania spalin przez rurę wydechową są same zanieczyszczenia, które mogą zatykać przepływ.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.