Dodatkowe informacje o Wahacz zawieszenia koła 935532 RUVILLE
Parametry | |
Rodzaj wahacza: | Wahacz poprzeczny |
Materiał: | Blacha stalowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z przegubem nosnym / prowadzącym |
Parzyste numery artykułów: | 821 0327 10 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
DELPHI | TC1256 |
FEBI | 19647 |
LEMFO | 18143 01 |
LEMFO | 1814301 |
LEMFO | 27062 01 |
LEMFO | 2706201 |
METZGER | R-953 |
METZGER | R953 |
MEYLE | 16-16 050 0041/HD |
MEYLE | 16160500041HD |
MONROE | L25506 |
MOOG | RE-WP-2037 |
MOOG | RE-WP-7033 |
MOOG | REWP2037 |
MOOG | REWP7033 |
RENAULT | 77 00 430 765 |
RENAULT | 77 00 436 302 |
RENAULT | 77 00 818 051 |
RENAULT | 77 00 831 368 |
RENAULT | 7700430765 |
RENAULT | 7700436302 |
RENAULT | 7700818051 |
RENAULT | 7700831368 |
RENAULT | 82 00 737 132 |
RENAULT | 8200737132 |
SCHAEFFLER | 821 0326 10 |
SCHAEFFLER | 821032610 |
SIDEM | 5776 |
SKF | VKDS 326024 B |
SKF | VKDS326024B |
SWAG | 60 91 9647 |
SWAG | 60919647 |
TRW | JTC1113 |
Dowiedz się więcej:
Jak rozpoznać objawy uszkodzenia sworznia wahacza i uniknąć katastrofy na drodze?
Jak rozpoznać zużyty wahacz?
Jak samodzielnie wymienić wahacz?
Jak naprawić tylny wahacz?
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2023? Jakie są koszty tej usługi w profesjonalnym warsztacie samochodowym?
Jaką funkcję pełni w samochodzie wahacz?
Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
Opinie o Wahacz zawieszenia koła 935532 RUVILLE
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Mam Forda Focusa i niedawno musiałem wymienić w nim wahacze. Zdecydowałem się na ten komplet bo był dość tani. W praktyce sprawdza się super, wszystko działa jak należy i jestem dość zadowolony. Polecam ten produkt
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Mam starszy model Audi A4 i potrzebowałem wahaczy ze średniej półki cenowej. Od dawna kupuję już w iParts, więc tutaj znalazłem ten model. Po zamontowaniu wszystko super, mam nadzieję, że będzie służył jak najdłużej
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Wahacz zawieszenia koła 935532
Wahacz
Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.
Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.
Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.
Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.
Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.
RUVILLE
Ruville to niemiecki producent części samochodowych. Firma posiada bogatą historię i jeszcze bogatszą ofertę. Jej podstawę stanowią części zawieszenia samochodu. W asortymencie Ruville znajdziemy takie autoczęści, jak: wahacze, łożyska stabilizatory, piasty, amortyzatory i wiele innych elementów podwozia. Zaopatrując się jedynie w części samochodowe Ruville, z powodzeniem można przeprowadzić kompleksową wymianę zawieszenia.
Ponadto, producent wprowadza do sprzedaży również części silnika oraz rozrządu. Wysoko cenione są łańcuchy rozrządu Ruville, a także paski, napinacze czy wałki. Firma od lat konsekwentnie poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej kompleksowym producentem części samochodowych – również spoza wymienionych kategorii.
Ruville to marka doceniana przez kierowców, ale również przez producentów samochodów. Dlatego autoczęści Ruville trafiają nie tylko na rynek wtórny, ale również do fabryk samochodowych. Firma prowadzi zatem produkcję części oryginalnych i zamiennych. Korzystając z tych samych linii produkcyjnych, producent jest w stanie wytwarzać części zamienne nieodbiegające jakością od elementów wykorzystywanych przy pierwszym montażu.
Marka Ruville powstała w Niemczech w 1922 roku. Jej nazwa pochodzi do nazwiska twórcy przedsiębiorstwa – Egona von Ruville. Początkowo asortyment producenta stanowiły głównie zestawy naprawcze do samochodów, które w tamtym czasie nieustannie ulegały usterkom. Dopiero z czasem firma przeszła przemianę, otwierając się również na innego typu asortyment i ostatecznie specjalizując się w częściach zawieszenia, rozrządu i silnika.
Cechy Cześci
Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
Blacha stalowa - Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.