Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 02623

Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN  02623
Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 02623
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 02623

Jednostka: szt.

Długość [mm]: 102

Wymiar gwintu zewnętrznego: M12 x 1,5

Długość gwintu [mm]: 42

Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny szesciokątny

Długożć trzonka [mm]: 56

Kolor: Czarny

Materiał: Stal

Liczba śrub: 10

Ciężar [kg]: 0,098

Wersja żruby/nakrętki: Podkładka zabezpieczającą

EAN: 4027816026235

Stan: Fabrycznie nowy

13,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Śruba głowicy cylindrów 02623 FEBI BILSTEIN

Parametry
Długość [mm]:  102
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M12 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  42
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Długożć trzonka [mm]:  56
Kolor:  Czarny
Materiał:  Stal
Liczba śrub:  10
Ciężar [kg]:  0,098
Wersja żruby/nakrętki:  Podkładka zabezpieczającą
Część znajduje się w kategorii: Śruby głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
4X4 ESTANF EST-115-04-400
AMC 258027
ASHIKA 115-04-400
CORTECO 016226B
ELRING 803.050
FAI B618
FEBI 2623
GM 094320618
GM 94320618
GOETM 22-29001B
IAP 119-09030
JAPANPAR BL-400
JAPKO 115400
MEC-DIESEL 482135
NPS O128L02
OPEL 06 07 939
OPEL 6 07 939
PAYEN HBS036
REINZ 14-32160-01
SWAG 99 90 2623
TOPRAN 206 749
VAUXH 094320618
VAUXH 094457276
VAUXH 94320618
VAUXH 94457276
WILMINK WG1085655
WILMINK WG1088754
WILMINK WG1093188
WILMINK WG1170454
WILMINK WG1221129
WILMINK WG1242933
WILMINK WG1490300
WILMINK WG2135125
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Śruba głowicy cylindrów 02623 FEBI BILSTEIN

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2013-08-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo, bardzo ok. Solidnie zapakowana przesyłka.

Co sądzisz o produkcie: Śruba głowicy cylindrów?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Śruba głowicy cylindrów 02623

Śruby głowicy

Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.

Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.

Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.

Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Obsługa klienta