Dodatkowe informacje o Pompa 7.24807.17.0 PIERBURG
Parametry | |
Tryb pracy: | Mechaniczne |
Ilość połączeń: | 3 |
Kształt: | Prosty |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z uszczelnieniem |
Rodzaj paliwa: | Olej napędowy |
Techniczny numer informacyjny: | SI 0109-11 |
Techniczny numer informacyjny: | SI 0101-08 |
Techniczny numer informacyjny: | SI 0109 |
Techniczny numer informacyjny: | SI 0109-07 |
Techniczny numer informacyjny: | SI 0109-08 |
Występuje także w kategoriach:
- Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum
- Pompa paliwa
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 038 145 209 A |
AUDI | 038 145 209 C |
AUDI | 038 145 209 E |
AUDI | 038 145 209 H |
AUDI | 038 145 209 K |
AUDI | 038 145 209 N |
AUDI | 038 145 209 Q |
BOSCH | F 009 D00 001 |
BOSCH | F 009 D02 008 |
BOSCH | F 009 D02 799 |
BUGIAD | BGT00007 |
ERA | 559049 |
FEBI | 39242 |
FORD | 1 100 630 |
FORD | 1 227 658 |
FORD | 1 426 037 |
FORD | 1 426 038 |
FORD | 1 459 219 |
FORD | 1 477 045 |
FORD | 3M21 9350 AA |
FORD | 3M21 9350 BA |
FORD | 3M21 9350 CA |
FORD | 5M21 9350 AA |
FORD | 6M21 9350 AA |
FORD | XM21 9350 AA |
HOFFER | 8091019 |
JPG | 1117100800 |
LUK | 2003035-00 |
LUK | 2503033-00 |
LUK | 561 0053 10 |
MEATDORIA | 91019 |
METZGER | 8010011 |
PIERBURG | 7.02551.02 |
PIERBURG | 7.24807.17 |
PIERBURG | 70255102 |
PIERBURG | 702551020 |
PIERBURG | 72480717 |
PIERBURG | 724807170 |
S.I.D.A.T | 89102 |
SEAT | 038 145 209 A |
SEAT | 038 145 209 C |
SEAT | 038 145 209 E |
SEAT | 038 145 209 H |
SEAT | 038 145 209 K |
SEAT | 038 145 209 N |
SEAT | 038 145 209 Q |
SKODA | 038 145 209 E |
SKODA | 038 145 209 H |
SKODA | 038 145 209 K |
SKODA | 038 145 209 N |
SKODA | 038 145 209 Q |
SWAG | 30 93 9242 |
VW | 038 145 209 A |
VW | 038 145 209 C |
VW | 038 145 209 E |
VW | 038 145 209 H |
VW | 038 145 209 K |
VW | 038 145 209 N |
VW | 038 145 209 Q |
Dowiedz się więcej:
Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Rabaty na hamulce ATE
Odbierz 10% zniżki na hamulce ATE i Textar!
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie
Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?
Opinie o Pompa 7.24807.17.0 PIERBURG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pompa 7.24807.17.0
Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
PIERBURG
Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.
Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.
Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.
Cechy Cześci
Olej napędowy - Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.