ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN NA PIERWSZE ZAKUPY!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
6 6 6 6
3 3 3 3
7 7 7 7
4 4 4 4
5 5 5 5

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29023.04.0

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG  7.29023.04.0
Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29023.04.0
Powiększ
PIERBURG

Producent: PIERBURG

Kod produktu: 7.29023.04.0

Jednostka: szt.

Tryb pracy: Mechaniczne

Ilość połączeń: 2

Kształt: Ustawiony pod kątem

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rodzaj paliwa: Olej napędowy Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
dowiedz się więcej...

Techniczny numer informacyjny: SI 0109-11

Techniczny numer informacyjny: SI 0101

Techniczny numer informacyjny: SI 0101-08

Techniczny numer informacyjny: SI 0109

Techniczny numer informacyjny: SI 0109-07

Techniczny numer informacyjny: SI 0109-08

EAN: 4028977548864

Stan: Fabrycznie nowy

429,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczne zamówienie" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczne zamówienie" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
2 lata gwarancji
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 7.29023.04.0 PIERBURG

Parametry
Tryb pracy:  Mechaniczne
Ilość połączeń:  2
Kształt:  Ustawiony pod kątem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
Techniczny numer informacyjny:  SI 0109-11
Techniczny numer informacyjny:  SI 0101
Techniczny numer informacyjny:  SI 0101-08
Techniczny numer informacyjny:  SI 0109
Techniczny numer informacyjny:  SI 0109-07
Techniczny numer informacyjny:  SI 0109-08
Część znajduje się w kategorii: Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 46343257
ALFA 55188660
ALFA 55205446
ALFA 55221325
ALFA 55269150
ALFA 55269802
ALFA 73500096
CHEVR 55488984
CHEVR 55581351
FIAT 46343257
FIAT 55188660
FIAT 55205446
FIAT 55221325
FIAT 55269150
FIAT 55269802
FIAT 73500096
HOFFER 8091063
JEEP 46343257
LANCIA 46343257
LANCIA 55188660
LANCIA 55205446
LANCIA 55221325
LANCIA 55269150
LANCIA 55269802
LANCIA 73500096
MEATDORIA 91063
OPEL 5 45 218
OPEL 5 45 371
OPEL 5 45 430
OPEL 5 45 439
OPEL 5 45 456
OPEL 55205446
OPEL 55488984
OPEL 55581351
OPEL 93179221
OPEL 93190766
PIERBURG 7.02554.00
PIERBURG 7.02554.01
PIERBURG 7.02554.02
PIERBURG 7.29023.00
PIERBURG 7.29023.01
PIERBURG 7.29023.03
PIERBURG 7.29023.04
PIERBURG 70255400
PIERBURG 702554000
PIERBURG 70255401
PIERBURG 702554010
PIERBURG 70255402
PIERBURG 702554020
PIERBURG 72902300
PIERBURG 729023000
PIERBURG 72902301
PIERBURG 729023010
PIERBURG 72902303
PIERBURG 729023030
PIERBURG 729023032
PIERBURG 72902304
PIERBURG 729023040
S.I.D.A.T 89.165
SAAB 55488984
SAAB 93179221
SAAB 93190766
VAICO V40-8126
VAUXH 5 45 218
VAUXH 5 45 371
VAUXH 5 45 430
VAUXH 5 45 439
VAUXH 5 45 456
VAUXH 55205446
VAUXH 55488984
VAUXH 93179221
VAUXH 93190766
WE PARTS 371130061
WILMINK WG1027085
WILMINK WG1154953
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 7.29023.04.0 PIERBURG

opinie puchar
2022-06-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jak zwykle wszystko ok, szybko, sprawnie i bez problemów. Pompa założona problem z podciśnieniem zniknął. Polecam
opinie puchar
2022-06-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Pompa założona, problem z podciśnieniem zniknął. Polecam
opinie puchar
2013-08-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Z przyjemnością polecam iparts - wysłali mi części w terminie, dodatkowo super zapakowane. Część jest jak najbardziej bardzo dobra, sprawdziłem, zamontowałem i jeżdżę. Z pewnością skorzystam jeszcze z Waszej oferty i polecam wszystkim

Co sądzisz o produkcie: Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 7.29023.04.0

Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum

Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.

Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.

Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.

Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.

PIERBURG

Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.

Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.

Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.

Cechy Cześci

Olej napędowy - Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Obsługa klienta