Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 0252432015/W MEYLE
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Szerokość [mm]: | 93,1 |
Wysokość [mm]: | 41,1 |
Grubość [mm]: | 15,9 |
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: | 2 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu: | Z akustycznym czujnikiem zużycia |
System hamulcowy: | Mando |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z podkładką wytłumiającą |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 37533 |
ABE | C20308ABE |
APEC | PAD1487 |
APEC | PAD1563 |
APEC | PAD1955 |
APEC | PD3206 |
APEC | PD3825 |
APEC | PD3846 |
ASHIKA | 51-0K-K09 |
ASHUKI | 1083-2150 |
ATE | 13.0460-5780.2 |
ATE | 13.0460-5781.2 |
ATE | 13.0470-5780.2 |
ATE | 605780 |
BENDIX | 572590B |
BLUEPRINT | ADG042119 |
BLUEPRINT | ADG042169 |
BLUEPRINT | ADG04282 |
BORG BECK | BBP1924 |
BORG BECK | BBP2104 |
BORG BECK | BBP2424 |
BOSCH | 0 986 494 140 |
BOSCH | 0 986 494 627 |
BOSCH | 0 986 495 354 |
BRECK | 24320 00 704 10 |
BREMBO | P 30 025 |
BREMBO | P 30 046 |
BREMBO | P 30 051 |
CIFAM | 822-725-0 |
COMLINE | ADB31543 |
COMLINE | ADB32016 |
COMLINE | ADB32276 |
COMLINE | CBP31543 |
DELPHI | LP2303 |
DELPHI | LP3521 |
DELPHI | LP3576 |
DENCKERMAN | B110965 |
E.T.F. | 12-1241 |
FEBI | 116260 |
FEBI | 116270 |
FEBI | 116384 |
FEBI | 16677 |
FERODO | FDB1902 |
FERODO | FDB1956 |
FERODO | FDB4235 |
FERODO | FDB4408 |
FERODO | FSL1956 |
FLENNOR | FB211406 |
FREMAX | FBP-1485 |
FTE | BL1982A2 |
GIRLING | 6134219 |
HBJAKOPART | J3610312 |
HBJAKOPART | J3610529 |
HELLAPAGID | 8DB 355 006-961 |
HELLAPAGID | 8DB 355 014-911 |
HELLAPAGID | 8DB 355 016-221 |
HELLAPAGID | 8DB 355 020-851 |
HYUNDAI | 58302-1HA10 |
HYUNDAI | 58302-1JA30 |
HYUNDAI | 58302-1JA31 |
HYUNDAI | 58302-2SA10 |
HYUNDAI | 58302-2SA30 |
HYUNDAI | 58302-2SA35 |
HYUNDAI | 58302-2SA70 |
HYUNDAI | 58302-2YA30 |
HYUNDAI | 58302-2YA31 |
HYUNDAI | 58302-2YA70 |
HYUNDAI | 58302-3SA20 |
HYUNDAI | 58302-4WA10 |
HYUNDAI | 58302BVA05 |
HYUNDAI | 58302BVA30 |
ICER | 181712 |
ICER | 181948 |
ICER | 181955 |
IPS PARTS | IBR-1K11 |
JAPANPAR | PP-K04AF |
JAPANPAR | PP-K09AF |
JAPKO | 51K09 |
JURID | 572590J |
JURID | 572604J |
JURID | 573757J |
KAGER | 35-0990 |
KAISHIN | D10141 |
KAVO PARTS | BP-4018 |
KAWE | 1209 02 |
KIA | 58302 0ZA00 |
KIA | 58302 1GA00 |
KIA | 58302 1HA00 |
KIA | 58302 1MA00 |
KIA | 58302 1MA40 |
KIA | 58302 1YA30 |
KIA | 58302 2SA10 |
KIA | 58302 2SA70 |
KIA | 58302 2YA30 |
KIA | 58302 2YA31 |
KIA | 58302 2YA50 |
KIA | S583020ZA00 |
LPR | 05P1344 |
MAG | 363700201592 |
METELLI | 22-0725-0 |
METZGER | 1209.02 |
MIN | MDB2734 |
MIN | MDB3056 |
MIN | MDB3232 |
MIN | MDB3380 |
NIPPARTS | J3610512 |
OPENPARTS | BPA1209.02 |
OPTIMAL | 12354 |
PAGID | T1592 |
QH BENELUX | HP7772 |
QUINTON HA | BP1538 |
REMSA | 1209.02 |
REMSA | 1209.42 |
REMSA | PCA120902 |
ROADHOUS | 21209.02 |
ROULUNDS B | 847881 |
SBS | 1501223521 |
SCT | SP 380 |
SWAG | 90 91 6677 |
TEXTAR | 24320 159 0 5 |
TEXTAR | 2432001 |
TEXTAR | 2494901 |
TEXTAR | 2529201 |
TOPRAN | 820 280 |
TRISCAN | 8110 43032 |
TRUSTING | 741.0 |
TRW | GDB3474 |
TRW | GDB3641 |
VAICO | V52-0070 |
VALEO | 301867 |
VALEO | 598867 |
VALEO | 601135 |
WAGNER | WBP24320A |
WOKING | P13093.02 |
ZIMMERMANN | 24320.155.1 |
ZIMMERMANN | 24320.155.2 |
ZIMMERMANN | 25292.155.1 |
Dowiedz się więcej:
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 0252432015/W MEYLE
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
porządne klocki
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 025 243 2015/W
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
MEYLE
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.