Osprzęt elektryczny silnika Jeep WRANGLER III (JK) (od 2006.06) 3.6 V6 samochód terenowy otwarty 284KM, 209kW (2011.10 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 36
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Jeep WRANGLER III (JK) 3.6 V6
Marka:
Jeep
Model(typ):
WRANGLER III (JK)
Produkcja od:
2011.10
Moc silnika [kW]:
209
Moc silnika [KM]:
284
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3604
Pojemność litry:
3.6
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy otwarty
ERB
2011.10