Wybierz typ samochodu marki SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906)
- 309 CDI 88KM
- 310 CDI 95KM
- 311 CDI 4x4 109KM
- 311 CDI 109KM
- 311 CDI 114KM
- 313 CDI 129KM
- 313 CDI 129KM
- 313 CDI 4x4 129KM
- 314 CDI 143KM
- 314 CDI 4x4 143KM
- 315 CDI 150KM
- 315 CDI 4x4 150KM
- 316 NGT 156KM
- 316 156KM
- 316 LGT 156KM
- 316 CDI 4x4 163KM
- 316 CDI 163KM
- 318 CDI 4x4 184KM
- 318 CDI 184KM
- 319 CDI / BlueTEC 190KM
- 319 CDI / BlueTEC 4x4 190KM
- 324 258KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne FAI AutoParts
FAI AutoParts to czołowy brytyjski dystrybutor samochodowych części zamiennych. Ponad czterdziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że firma stała się gigantem na rynku motoryzacyjnym, specjalizującym się w produkcji i dystrybucji części FAI AutoParts przeznaczonych do samochodów europejskich, japońskich, koreańskich i vanów. Swoje produkty dostarcza do ponad 50 krajów na świecie.
W ...
Zamienne części samochodowe do Mercedesa
Samochody Mercedes to od zawsze synonim luksusu i niezawodności. Auta niemieckiego producenta to doskonałe pojazdy, które wymagają najwyższej jakości auto części do Mercedesa. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba do utrzymania swojego pojazdu w nienagannym stanie technicznym. Wszystkie ...
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...