Wybierz typ samochodu marki A4 B8 (8K2)
- 1.8 TFSI 120KM
- 2.0 TDI 120KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 1.8 TFSI quattro 160KM
- 2.0 TDI 163KM
- 1.8 TFSI 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 1.8 TFSI quattro 170KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TDI 177KM
- 2.0 TFSI flexible fuel 180KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.0 TFSI flexible fuel quattro 180KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 2.0 TFSI quattro 220KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI 224KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 3.2 FSI quattro 265KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- S4 quattro 333KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
- Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Auto części zamienne Triclo
Triclo to hiszpański producent części samochodowych, który rozpoczął swoją działalność już w 1947 roku. W pierwszych dekadach działalności firma sprzedawała auto części jedynie na rynku hiszpańskim. Działając na niewielką skalę, tworząc części z zaledwie kilku kategorii produktowych, producentowi wystarczała jedna, niewielka fabryka. Jednak już w latach 70. XX wieku konieczne było przeniesienie produkcji do większego obiektu. Natomiast w latach 90. XX wieku, kiedy ...
Zamienne części samochodowe do Audi A4 IV
Temperatura, jaka powstaje na skutek spalania paliwa może osiągnąć nawet 2000 stopni Celsjusza, co jest niezwykle szkodliwe dla prawidłowego działania jednostki napędowej. Dlatego tez musi być ona odpowiednio chłodzona. W nowoczesnych silnikach układ chłodzenia składa się z kilku kluczowych ...