Wspornik podłużny i poprzeczny KLOKKERHOLM - Bmw 5 Sedan (E39) 530 i

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Próg drzwiowy KLOKKERHOLM 0065011

159,00 zł z VAT
Liczba drzwi4 Lokalizacja w aucieZ lewej SekcjaCzęsć zewnętrzna Panel naprawczyPanel naprawczy Grubość [mm]001 Jednostka: szt. Kod: 0065011 Producent części: KLOKKERHOLM

Próg drzwiowy KLOKKERHOLM 0065011E

120,00 zł z VAT
Liczba drzwi4 Lokalizacja w aucieZ lewej JakosćE Panel naprawczyPanel naprawczy Grubość blachy [mm]0,8 Jednostka: szt. Kod: 0065011E Producent części: KLOKKERHOLM

Próg drzwiowy KLOKKERHOLM 0065012E

120,00 zł z VAT
Liczba drzwi4 Lokalizacja w aucieZ prawej JakosćE Panel naprawczyPanel naprawczy Grubość blachy [mm]0,8 Jednostka: szt. Kod: 0065012E Producent części: KLOKKERHOLM

Próg drzwiowy KLOKKERHOLM 0065012

221,00 zł z VAT
Liczba drzwi4 Lokalizacja w aucieZ prawej SekcjaCzęsć zewnętrzna Panel naprawczyPanel naprawczy Grubość [mm]001 Jednostka: szt. Kod: 0065012 Producent części: KLOKKERHOLM

Auto części zamienne Klokkerholm

Klokkerholm Karosseridela to skandynawski dystrybutor części samochodowych na potrzeby niezależnego rynku motoryzacyjnego. Szeroka gama oferowanych części firmy Klokkerholm umożliwia liderowanie w zakresie produkcji części zamiennych w całej Północnej Europie. Firma posiada magazyn oraz zaplecze produkcyjne w Danii, a także magazyn części w Szwecji. Łączne zatrudnienie wynosi około 100 osób. 

W bogatej gamie części ...

Szukaj cześci KLOKKERHOLM

Części samochodowe do BMW 5 E39

BMW E39 to czwarta generacja niemieckiego auta Serii 5, której produkcja rozpoczęła się w 1995 roku. W porównaniu do swojego poprzednika (BMW E34), nowy samochód był dużo większy, a dostępne wersje nadwozia to sedan (4 drzwi) i kombi (Touring) produkowane od 1997 roku. W przypadku nadwozia typu sedan bagażnik ma pojemność 460 jednak warto pamiętać, że w wielu wersjach „piątki” nie ma możliwości złożenia tylnych siedzeń. W kombi sytuacja wygląda nieco inaczej, ...
Szukaj części do Bmw 5 (E39)
Podłużnica ramy

Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.

Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią ...

Sprawdź Wspornik podłużny i poprzeczny